Arhivare Electronica

In orice companie, majoritatea documentelor ce se afla de suport de hartie ocupa spatii mari de stocare si din acest motiv ajung sa fie depozitate prin diverse zone fara a se tine o evidenta stricta a respectivelor documente si unde au fost depozitate. Totusi, de multe ori este nevoie de obtinrea unei informatii ce se afla in aceste documente si atunci se consuma foarte mult timp in gasirea si identificarea respectivei informatii (ex. informatii despre discount-ul contractual acordat unui client). In plus, exista posibilitatea pierderii sau deteriorarii vreunui document foarte important pentru compania dumenavoastra.

ARHIVAREA ELECTRONICA A DOCUMENTELOR reprezinta sistemul informational care permite stocarea, centralizarea, organizarea, controlul, regasirea si accesul documentelor companiei, in conditii de securitate, intr-un mod rapid, usor si precis.

Avantajele Arhivarii Electronice a documentelor sunt:

  1. conversia in format digital a documentelor de pe hartie si stocarea lor in medii sigure;
  2. administrarea eficienta a documentelor;
  3. posibilitatea de indexare prin cuvinte cheie a fiecarui document, astfel, regasirea unui document va fi extrem de facila;
  4. managementul versiunilor documentelor create ;
  5. posibilitate de lucru in retea, partajarea documentelor;
  6. reducerea spatiului folosit cu echipamente de tiparit;
  7. reorganizarea logica a arhivei fizice,
  8. cresterea calitatii muncii, echipamentelor si materialelor tiparite;
  9. eficientizarea activitatii la nivelul intregii companii;
  10. accelerarea proceselor decizionale;
  11. toate documentele companiei sunt integrate intr-o singura interfata, usor de utilizat;
  12. setarea de drepturilor de acces la nivel de document;
  13. reducerea costurilor administrative.

Solutiile de ARHIVAREA ELECTRONICA A DOCUMENTELOR oferite de catre noi se poate aplica tuturor documentelor fizice pe suport de hartie, fax-uri sau e-mail-urilor.

Aceste solutii pot fi implementate ca:

  1. Serviciu externalizat catre noi;
  2. Solutie standard instalata local, la compania dumneavoastra;
  3. Solutie complexa configurabila conform necesitatilor comapniei dumneavoatra ce poate exista si in combinatia instalare locala & externalizare.

In mod sigur, alegerea unui serviciui de Arhivare Electronica a Documentelor, va ofera o puternica solutie de gestiune a documentelor, ce permite, pe langa o buna organizare, securizare si accesarea facila a acesteia, publicarea informatiei si existenta instrumentelor de cautare avansata. Implementarea unei astfel de solutii reprezinta intotdeauna o investitie de succes.