Asistenta Tehnica

In orice companiei, indiferent de dimensiunea ei, HELP DESK-ul are o mare importanta deoarece nu toti utilzatorii sunt in masura sa gestioneze corect o anumita problema aparuta indiferent de tipul acesteia, iar atunci cand un echipament IT sau aplicatie software nu functioneaza, un utilizator sau mai multi nu lucrează și productivitatea este afectata.

Situatiile intalnite cel mai des sunt:

  1. desktop-urile, laptop-urile ori imprimantele functioneaza defectuos sau se blocheaza;
  2. aplicatiile utilizate dau mesaje de eroare sau se blocheaza;
  3. angajatii nu au cui sa se adreseze pentru a raporta incidentele aparute;
  4. reteaua de date/voce se blocheaza exact atunci cand este mai mare nevoie de ea;
  5. nu exista un istoric al problemelor IT aparute si al reparatiilor ori up-grade-ului echipamentelor.

Noi va oferim serviciul de ASISTENTA TEHNICA punand la dispozitia clientilor o echipa de consultanti tehnici profesionisti ce pot fi apelati pentru probleme tehnice sau sfaturi.

Obiectivul acestui tip de suport este in primul rand minimizarea timpului de nefunctionare al vreunui echipament prin găsirea de soluții rapide și eficiente:

  1. rezolvarea problemelor semnalate prin telefon, e-mail, chat, ori remote acolo unde politica firmei permite, sau deplasarea la sediul clientului atunci cand este cazul;
  2. asistenta in utilizarea sistemelor de calcul, echipamentelor periferice, retelei de date/voce;
  3. sfaturi pentru optimizarea functionarii echipamentelor IT;
  4. repararea echipamentelor defecte in timpul cel mai scurt posibil ce se poate desfasura atat la sediul clientului, cat si la sediul nostru.

Prioritate se acorda contractelor de service, care presupun o asistenta completa a utilizatorilor pe toata durata contractului. Avantajele abonamentelor de service sunt multiple si recomandam cu incredere contractarea de catre clienti a unui astfel de tip de contract (vezi Solutii Externalizare IT).

Ca si operatii ce pot fi oferite de catre echipa noastra tehnica, putem enumera:

  1. identificare si depanare defectiuni hardware, software la desktop-uri si laptop-uri-uri, server-e, echipamente active de retea, centrale telefonice, unitati de stocare externe, imprimante, copiatoare, etc;
  2. instalare si configurare sisteme de operare MS Windows, Linux, MAC OS, MS Windows Server;
  3. instalare si configurare diverse aplicatii software, baze de date, retele date/voce;
  4. instalare si configurare echipamente server, desktop, laptop, imprimante, copiatoare, scaner, etc;
  5. identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni
  6. instalare si configurare drivere pentru echipamente;
  7. optimizare sistem de operare, baze de date ori aplicatii;
  8. back-up al datelor informatice.

Echipa noastra de specialisti are experienta de peste 12 ani in infrastructuri si aplicatii IT&C.